donderdag 12 april 2012

EEN BUGGY VOOR VOLWASSENEN

Ik zag hem vorige week in de Isebrandtsheerd rijden. Het was lekker weer om met een open dak te rijden maar het leek me wel winderig en frisjes. Om er meer van te weten te komen spoedde ik me met de camera in de aanslag achter het ding aan. Helaas verdween het voertuig achter een huis, helaas, omdat het mooier was geweest om een foto te maken terwijl het ding door de straat reed. Toch meer even aangebeld. Mag ik wel een foto van je auto maken? En hoe heet zo'n ding eigenlijk? Een foto maken was geen probleem, alleen wilde de eigenaar er niet bij op. "Het is een buggy en ik kom net van de ringweg rond Groningen af. Heerlijk om zo open te rijden."
Dat weet je dan ook weer. Dat een buggy niet alleen een soort van wandelwagen voor een klein kind is, maar ook een soort van speelgoedauto voor grote volwassen mensen. Persoonlijk ben ik blij dat m'n eigen auto een dak en ruiten heeft. Met een verwarming er in en muziek erbij. De muziek in de buggy, komt me zo voor, is de gierende wind. Maar goed, ieder z'n liefhebberij.

Geen opmerkingen: