zaterdag 31 maart 2012

KOFFIEBLOGGEN EN KWISPELBIER

Een paar weken geleden klaagde ik min of meer over het feit dat je in de winkel van Dierenspeciaalzaak Hoogenberg niet even lekker kunt zitten om koffie te drinken en te bloggen. De familie Hoogenberg, een familiebedrijf, heeft dit serieus opgepakt en me een tafeltje in de pauzeruimte achterin de zaak aangeboden.  Heerlijk om daar af en toe even met de rising star van de familie, dochter Sandra, koffie te drinken en een blogbericht te produceren. In de speciaalzaak van de Hoogenbergjes val ik nog vaak van de ene verbazing in de ander. Hebt u wel eens van bier voor honden gehoord? Kwispelbier? Klik de rechter foto groter. Ik heb geen idee waar de grenzen van de dierengekte liggen. Hondenbier, hoe bedenk je het. Straks komt er nog hondenpatat op de markt, of hondewhisky. Een sauna voor konijnen, en fitnessaparaatjes voor goudvissen die je in de vissenkom kunt zetten.
Ondergetekende gaat de komende tijd wat vaker in de dierenspeciaalzaak rondsnuisteren. Niet alleen om de Hoogenbergjes wat in de gaten te houden en te kijken of alles een beetje normaal en ordelijk verloopt. Wie weet ook vaker een live-blogbericht uit de winkel. Op http://kwispelbier.nl/ staat een bijzondere video over een hond die bier drinkt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Rare dingen voor dieren? De bikini latexeend staat me nog bij.

(rené)