zaterdag 24 maart 2012

GESTREMDE BRUG + PUBERDROMEN

Gisterochtend maakte ondergetekende een fietstochtje door de Hiddemaheerd. Het blijft toch een geweldige ervaring om het vele natuurschoon in de wijk te zien ontluiken. Zonnetje boven de kop, overal vriendelijk groetende mensen, tuintjes die worden opgeknapt, etc. Lekker om weer zonder jas door de wijk te kunnen fietsen. Eerst maar even het serieuze 'nieuws' uit de meest noordwestelijk gelegen heerd van Beijum. In verband met werkzaamheden is de brug die u linksboven op de foto ziet op 26 en 27 maart voor alle verkeer gestremd. Dat u het maar even weet. Omleidingen en mogelijke filevormingen zijn niet uitgesloten. Hou de verkeersinformatie op Beijumnieuws de komende dagen in de gaten.
Wat een meligheid. Klik deze foto gerust groter.
Over de rechter foto, bij een volgende brug in dezelfde heerd, heb ik even getwijfeld: wel of niet plaatsen? In elk geval niet groot, dat lijkt me het beste. Ik kan nu wel schrijven dat u hem niet groter moet klikken, maar dan doet u dat waarschijnlijk juist wel. Hopeloos. Een morele preek en een melig tekstje over dat dit een brug te ver gaat laat ik maar achterwege. Ik hou het maar op puberfratsen en dromen.
De bloemen bloeien, er komen knopjes aan de bomen en de vogels zingen het hoogste lied. Ook hier: leve het voorjaar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Limor heeft een dependance in de Hiddemaheerd.