zaterdag 25 februari 2012

EEN HELE SPECIALE SPECIAALZAAK

Ik heb het hier vaker getoeterd, ik ben een beetje fan van de enige echte dierenwinkel in Winkelcentrum Beijum geworden, ja, die van dierenspeciaalzaak Hoogenberg natuurlijk. Dat de liefde wederzijds is kunt u zien aan het logo van de winkel dat onlangs linksboven op Beijumnieuws is geplaatst. Later kom ik daar wel op terug met een blogbericht. Het is echt een hele speciale zaak in Beijum, je ziet er de meest bijzondere produkten, en ook kun je er hele aparte dingen meemaken. Regenjasjes voor honden kun je er bijvoorbeeld kopen. Volgens mij komen er binnenkort ook elektrische tandenborstels voor trouwe viervoeters op de Beijumer dierenmarkt, en een massagesalon voor cavia's achter in de winkel is in de maak. Er gaan zelfs geruchten over een gratis sauna voor zwerfhonden. Het moet toch niet veel gekker worden. Ik zal de ontwikkelingen in de meest speciale zaak van Beijum nauwlettend in de gaten blijven houden. Eerst nog even een minpuntje, de winkel mist een lekker zitje waar je een kopje koffie kunt drinken. Een hoekje met een tafeltje waar een laptop op kan staan, zodat direct een blogbericht online is te zetten. Tot nu toe moet ik het al wandelend doen met een smartphone waar enigszins kriebelig mee te bloggen valt.
Op de foto's ziet u de 'rising star' van de Hoogenbergjes, dochter Sandra, liefdevol met twee verschillende dieren bezig. Op de linker foto lijkt ze een hond te verleiden, tijdens het maken van de foto werd ik bijna jaloers op de hond. Waarom hij wel en ik niet? En rechts is ze met haar aandacht bij een muis die met de computermuis lijkt te willen spelen. Wat een dierenspeciaalzaak....
Hoogenberg gaat Beijumnieuws sponsoren. Alles best. Doe wat je niet laten kunt. Ik heb maar twee eisen: Een gezellig zitje in de winkel, met een computer er bij van waarachter ik kan gaan bloggen. Of kan Google-surfen. En daarbij wil ik met dezelfde houding een kop koffie en een koekje door Sandra worden aangeboden zoals ze op de linker foto vol liefde een koekje aan een hond geeft. Anders gaat het feest wat mij betreft niet door.

1 opmerking:

Anoniem zei

De rechter foto is geen muis :) Het is een dwerghamster.