maandag 9 januari 2012

AFSCHEID VAN INNERSDIJK (11)

Op de foto ziet u (een deel van) de verhuizers staan die de dagen tussen kerst en de jaarwisseling Innersdijk leeg hebben gehaald. De verhuiswagens reden af en aan, en de mannen sjouwden zich te pletter om steeds maar weer een auto te vullen en in Ten Boer leeg te halen. Mag je dan even uitrusten? Het lijkt me nogal fysiek en sportief werk, verhuizer zijn. Ik zie dan ook niemand van de uitrustende heren roken op de foto. Maar goed, de 2e loopvideo door Innersdijk. Zie ook de vorige aflevering van deze serie. Weer met een muziekje erbij dat wat doet denken aan ouder worden. Van het album Harvest zingt Neil Young 'Old Man.' Old man look at my life, I'm a lot like you were. Old man look at my life, i'm a lot like you were.
Old man look at my life, twenty four and there's so much more, live alone in a paradise that makes me think of two. Love lost, such a cost, give me things that don't get lost like a coin that won't get tossed rolling home to you.
Old man take a look at my life i'm a lot like you.I need someone to love me the whole day through
Ah, one look in my eyes and you can tell that's true. Etc.
Luister en kijk eventueel ook naar het door Neil Young live gezongen nummer.

Geen opmerkingen: