woensdag 28 september 2011

KIJK OP DE WIJK (31)

Wat een zonovergoten dag was en is het vandaag. Ik hoef het u niet te vertellen, kijk maar naar buiten of trek de tuin- of voordeur open. Welkom in de herfstzomer van 2011.
Op Plein West kwam ik vanmiddag een werkelijk schitterend exemplaar tegen voor de serie Kijk op de Wijk. Ik heb het over de mevrouw, maar het geldt ook voor degene die ze aan het uitlaten was. Ja, het is al weer even geleden, en volgens mij beleven we aflevering 31, maar ik laat me graag corrigeren. Volgens mij, als ik het goed versta en beluister en bekijk daarvoor de video, heet ze Rika en ze heeft al vele jaren een papagaai. Het beestje kan wel tachtig jaar worden en waarschijnlijk gaat ie Rika overleven. Ja, ze wilde wel op de film en video, en ze wilde ook wel even haar zegje doen over de wijk waar ze voor de 2e keer in is gaan wonen.
Beijum heeft alles. Je kunt er met een papagaai over straat lopen, en je laat en passant je kat of poes ook nog even uit. Kijk even mee.

Geen opmerkingen: