vrijdag 29 april 2011

AUTOBEDRIJF VISSER NIEUWE SPONSOR BEIJUMNIEUWS

(Blogbericht eerder gepubliceerd in februari)
Garagehouders en uw blogger, het is nooit een goeie verhouding geweest. Dat kan aan mijn 'achterdocht en jenever' liggen, maar ik heb me op z'n Grunnings gezegd, en bij voorbaat excuses voor het taalgebruik, te vaak verneukt gevoeld waar ik bij stond. Maar daagt daar licht aan de horizon? Of ga ik nu 'positief' schrijven omdat zich een nieuwe sponsor heeft aangediend? Nee, beste lezer, ik denk het niet. Oftewel, ik voel het niet zo. Deze twee heren op de foto, vader en zoon Visser uit Beijum, beduvelen je niet. Ze zijn uit het hout gesneden dat zegt dat eerlijk het langst duurt. Ik zou zeggen: onderzoek het zelf.

Even voorstellen: Koos Visser, links op de foto, woont vanaf 1989 naar volle tevredenheid in Beijum. Hij heeft drie zoons en een dochter, ze zijn alle vier in Beijum opgegroeid en wonen er nog. Zoon Wesley ging als het enige het monteursvak in, hij staat naast z'n vader, een andere monteur, Rinze, ontbreekt op de foto. Koos Visser begon ooit bij een garagebedrijf aan de Zomerlaan in Vinkhuizen, maar hij begon in 1984 voor zichzelf. In zijn garagebedrijf aan de Oosterhamrikkade 6-3, ter hoogte van het UMCG, kunnen alle mogelijke reparaties uitgevoerd worden, en wel van alle type auto's. APK, carrosseriewerk, ruitschade, grote en kleine beurt, noem maar op. Koos Visser heeft tevens contact met een autospuitbedrijf waar auto's na raparatie nieuw gespoten kunnen worden.

Heb je veel klanten uit Beijum Koos? "Jazeker. En wat wel gebeurt is dat mensen hun autosleutel bij mij thuis komen brengen en dat ze hun auto de volgende dag gerepareerd en wel in Beijum kunnen ophalen. Als Beijumers in verband met verplichtingen overdag niet naar de garage kunnen komen kunnen ze dat zo mooi regelen."
Op http://www.autobedrijfvisser.nl/ staat o.a. dit:
Daar bent u dan! Wij wachtten al op u. Welkom op de site van Autobedrijf Visser. Misschien is dit uw eerste kennismaking met ons. Dan moet u onze gastvrijheid, service en kwaliteit nog ervaren. Maar dát komt helemaal goed.
Autobedrijf Visser is een zogenoemd ‘universeel garagebedrijf.' Dat wil zeggen dat wij elk merk en type auto onderhouden en repareren. En goed, want Koos en zijn team stáán voor hun werk!
info@autobedrijfvisser.nl
Vanaf nu staat de site van Autobedrijf Visser bij de links links.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ga al jaren naar koos, Wesley en Rinze. Goeie gouwe adres.

petsy zei

ga ook al jaren naar koos,goeie service en niet duur.