donderdag 19 augustus 2010

WIE MIST DIT POESJE/KATJE?



Van een lezeres ontving ik onderstaande oproep:


Er zwerft hier en bij onze buren in de Mudaheerd al sinds 2 dagen een heel aanhankelijk katje. Volgens m'n buurvrouw was hij gisteren een beetje uit balans, het leek of hij een tik had gehad oid.
Het is echt een schatje, en als hij weggelopen is, wordt hij vast erg gemist.
Heb je een plekje voor een oproepje?



Als er lezers zijn die meer over deze poes of kat weten kunnen ze mailen naar Beijumnieuws@online.nl


Ik weet niet of er tijdens deze vakantieperiode meer dieren op drift zijn geraakt. Oproepen zijn welkom op bovenstaand mailadres.

1 opmerking:

Kees K. zei

Ik heb de foto vaak gezien, inderdaad een dotje om het zo maar te zeggen. Maar nu zie ik pas waarom ik zo zat te staren naar het dier. Z'n linkeroor staat verkeerd, schelp naar de kopzijde. Dat katten veel kunnen met de oortjes weet ik, maar dit is niet normaal. Geen wonder dan die onbalans. Maar alsie nog rondloopt issie welkom, lijkt sterk op de kat die jaren geleden bij me aan kwam lopen en nog hier steeds woont.