zaterdag 21 augustus 2010

IJSCOMAN ERIK LEMS OVER HET MATTI GELATIE-SEIZOEN

Ik zie de ijscomannen van Beijum praktisch niet meer door de heerden rijden. Maar dat zal aan mij liggen, volgens een der ijscomannen, Erik Lems, u ziet hem hier op de foto, rijdt Mattie Gelati nog wel degelijk rond om ijsjes aan de man/vrouw te brengen

Ik weet niet hoe het kan maar ik heb stellig de indruk dat de vrolijke ijswagen de vorige zomers veel prominenter in het straatbeeld van Beijum aanwezig was. De liefde is toch hopelijk niet bekoeld? Kijk even naar de video en luister ook even wat Erik op het laatst te vertellen heeft. Nemen Beijumers deze lopende zomer minder ijs af van Garmt en Erik? Zijn we minder ijsjes-minded geworden? Wat zal ik er van zeggen, kijk en luister gewoon even.

2 opmerkingen:

Dineke zei

Ik vind het niet zo gek hoor, dat er minder ijs verkocht wordt. Wie heeft er tegenwoordig nog zoveel te besteden dat je regelmatig even een ijsje aan de deur koopt?
Een gezin met twee kinderen is zo 10 euro lichter als ze even een ijsje eten van het karretje!
Je kan je geld helaas maar 1 keer uitgeven en als de supermarkt in de buurt is en ook nog tot laat geopend is de keus zo gemaakt!

Kees K. zei

Nou, hier zie ik het fiatje toch regelmatig, met leuke meid en lekker ijs. Een soort evenwicht voor een liefhebber. En het veranderder muziekje vind ik prima, die demonische speeldoos lokte mij niet het huis uit.