dinsdag 16 maart 2010

ZO MAAR EEN POLITIECONTROLE IN BEIJUM

Vorige week woensdagmiddag omstreeks 14 uur zag ik in de haast een politiecontrole in de Sibrandaheerd. Wat ze precies aan het controleren waren was me niet duidelijk. In de bocht bij de Isebrandtsheerd, richting Beneluxweg, stond een observerende motoragent op de stoep. Vlug even de auto op de parkeerplaats gereden voor een foto. Het resultaat ziet u hier. Ongeveer 150 meter links, vanuit het zicht van de foto bekeken, is de Sibrandaheerd, waar de controle bezig was. Als u de foto groter klikt ziet u daar in de buurt ook nog een agent lopen. Een bewoonster van de Sibrandaheerd vertelde de volgende dag dat alle automobilisten gecontroleerd werden. Autopapieren, blazen, gordels etc. Deze agent had zich hier vast geposteerd om eventuele vluchters te kunnen achterhalen. Maar waarom de Sibrandaheerd? Is het niet handiger om een politiefuik op de wijkring neer te zetten?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

logische plek, ik woon ook aan de wijk ring (bij de brug) en als je ziet hoe hard daar gereden wordt soms niet normaal. De motor agent kan dus waar die nu staat heel makkelijke een door rijder staande houden . Ze mogen van mij nog veel vaker controleren

Anoniem zei

Ik ook en vindt het een meer dan logische plek!