dinsdag 26 januari 2010

RECLAMEBORD(EN) GESLOOPT

Een lezeres stuurde deze foto met bijgaande tekst:

Hallo,
ik liep vanmiddag (Gisteren, jf) langs de Emingaheerd naar huis nadat ik bij de Aldi boodschappen had gedaan en zag dat de nieuwe borden langs de weg nu al gesloopt zijn... zo jammer... zijn we eindelijk van die lelijke kartonnen dingen af word dit ook al kapot gemaakt...
Dit bord hangt aan een lantaarnpaal bij de parkeeruitgang van de Aldi tussen die uitgang en de hoofdingang van de Amkemaflat. Voorheen had je dan drie stukken karton met daarop posters van activiteiten die in de stad of in de wijk te doen waren, nu hangt er een meer "professioneler" bord waarin dus kennelijk ook glas zit om de poster te beschermen denk ik en dit bord hangt ook echt aan de paal vast. Maar het glaswerk is dus al kapot. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ze zo door de hele wijk hangen, daar ben ik eigenlijk gewoon vanuit gegaan omdat het er zo netjes uitzag maar misschien is dan plexiglas een beter idee want glas... dat is eigenlijk vragen om gesloopt te worden kijk maar naar de abri's... helaas...

Geen opmerkingen: