zaterdag 19 december 2009

MOOI WINTERWEER

De mantra en de lofzang op de winter gaat wellicht zo langzamerhand een beetje vervelen. Maar vooral met het huidige zonnige winterweer kom je toch echt fantastische Anton Pieck-achtige tafereeltjes tegen. 

Deze videobeelden zijn gisteren en eergisteren gemaakt. Op het ogenblik is vooral ook de omgeving op en rond de Kardingeheuvel sprookjesachtig mooi. Werd deze heuvel trouwens niet ooit de skiheuvel genoemd? Dat zou nu dan moeten gelden, zou je zo denken. Ik ben er nog niet geweest, wellicht in de loop van de dag een foto van de heuvel en van de sleetjes die er af glijden. Kijk eerst even mee naar winters Beijum, de dagen 17 en 18 december 2009. De muziek is van de Moody Blues, de groep zingt het gevoelige en sfeervolle nummer A Winters Tale. De muziek duurt iets langer dan de video. http://www.youtube.com/watch?v=j6Ik-elE6oU

1 opmerking:

Karin.P. zei

hahahaha zie ik ineens ons voorbij komen op de fiets ik en Saar op weg naar de kardingebult en een lol die we hadden.
Voelde me weer 12 ipv eind 30 hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=9Wk4Oszrg5E