maandag 8 juni 2009

SLAPPE HAP

Midden in de glasschermen lag een blikje powerdrink, klik hiervoor de foto groter. Die hoeft natuurlijk niet van de dader te zijn maar het zou zo maar kunnen. Nadat ik de foto had geschoten-vanmiddag- pakte ik het blikje op en las er o.a. op dat je van het drinken echte kracht krijgt. En ik maar denken dat echte kracht altijd in iemand zelf zit. Maar voor hele volkstammen gaat dit blijkbaar niet op. Echte kracht zit in een pepdrankje. Of in een schreeuwende, machtsbeluste en intolerante Wilders die tot zijn grote vreugde constateert dat er weer hele volkstammen(zijn het dezelfden?)achter de sterke en krachtige Leider aanlopen. Sterk en krachtig? Maar dat zit toch in jezelf? Ik heb er eens op gegoogled en vond dit: Heb jij al kennis gemaakt met jouw echte kracht? De kracht die je nu denkt te missen? Of de kracht die jij ziet als kwetsbaarheid of zelfs zwakte? Door gewoon te doen, te proberen en echt jezelf te zijn zal je zeer verrast zijn. Ongekende krachten in jezelf ontdekken. Ontdekken dat jouw kwetsbaarheid jouw grootste kracht is.http://www.livsfors.com/pagina12.html
Los van de psychologische beschouwingen, iemand heeft bijna midden in het jaar 2009 een bushokje ter hoogte van de Fossemaheerd aan diggels gesmeten. Krachtig? Slappe hap.

2 opmerkingen:

Karin zei

Domme kracht en niemand heeft natuurlijk iets gezien of gehoord !!!
Veel mensen hebben op Wilders gestemd uit protest hoor het erg veel om mij heen van laag tot hoog opgeleide mensen.
Laat het een leer zijn voor de hoge pieten in Den Haag.

Alie zei

Binnenkort woon ik vlakbij deze bushalte, dus kan het voortaan lekker goed in de gaten houden hahaha.