vrijdag 31 oktober 2008

FLIP EN RIKA

Ik kwam ze eerst tegen in de promenade van Winkelcentrum Beijum en even later op de koffiebank, bij de broodafdeling, van Albert Heijn. Daar wilden ze erg graag op de foto samen en zo gezegd zo gedaan. Maar die foto mislukte en daarom nu deze voor de ingang van Hoogenberg dierenspeciaalzaak.

Ik voel me nu een beetje een society-reporter, maar dat terzijde.
Flip Klatter liep vol trots met zijn Rika te paraderen. Rika uit Nieuw Buinen in Drenthe. Twee jaar hebben ze nu verkering en ze hebben elkaar leren kennen op, hoe kan het ook anders, een activiteit wat met de natuur te maken had. De verkoop van Flips huis in de Hunze wil nog niet erg vlotten en nu zit het er dik in dat Rika bij Flip intrekt zodat hij lekker dicht bij zijn werk en bij Beijum blijft wonen. Voor mensen die denken, waar gaat dit over?: Flip Klatter was jarenlang hét uithangbord van het Bezoekerscentrum voor Natuur en Milieu in de oude afgebrande Boerderij. Altijd leuk om met Flip te praten. Wel lastig is dat ik zoveel off the record-zaken krijg te horen dat mijn schrijfvingers beginnen te jeuken. Maar wat zal ik zeuren? Het gaat om de liefde, en zie ze eens blij zijn met elkaar.

Geen opmerkingen: