zaterdag 16 augustus 2008

INBRAAK OP BEIJUMNIEUWS?

Ik zat er raar tegen aan te kijken vanochtend, vier keer achter elkaar stond hier een en dezelfde bericht geplaatst. Maar dat niet alleen, de vier berichten zijn niet door mij geplaatst maar door iemand anders. Vier keer achtereen stond het You Tube-filmpje van Sandy Goeree, dit is mijn huis, pontificaal op Beijumnieuws, geplaatst omstreeks 3.30 uur vanacht. Ik weet niet anders of ik lag op dat tijdstip te slapen en met slaapwandelen ben ik niet bekend. Hoe het kan is me een raadsel, ik gun Sandy alle publiciteit en promotie maar dit was te veel van het goede. Als iemand weet hoe dit kan mag hij of zij het zeggen.

1 opmerking:

Chris zei

Of toch maar een nieuw password?
(Zo te zien was het niet om 3:30 maar om 4:07 - misschien was je toch aan het slaapwandelen?)