dinsdag 13 mei 2008

WAAR BLIJFT JAN KRIST?

Het is of de duivel er mee speelt. Heb je eindelijk contact met oud-Beijumer en oud genomineerde Groninger van het jaar Jan Krist, is ie weer in geen velden of wegen te bekennen. Ik ken hem als een betrouwbare vent en vraag me af of er iets gebeurd is. Zijn mobiele telefoon geeft al drie weken aan dat hij buiten gesprek is. En dit terwijl ik op 24 april deze hoopgevende mail van Jan ontving. Ik had hem een mail van een oude collega, die mij had gemaild, doorgestuurd:
Moi Johan,
Ik zit vrijdag achter de PC en kan je het eerste stuk verwachten.
Gerard is mijn leidinggevende geweest in de beginjaren Ommelanderhuis, leuk om iets van hem te horen en mooie woorden gesproken.
Ik zou je willen vragen om de vanaf morgen mail verkeer via mijn priveadres te doen : (geheim, JF)@live.nl
Groet van Jan

Wat moet je hier nu mee aan? Telefoon wordt niet opgenomen en mail wordt niet beantwoord. Het is me een raadsel en hopelijk is er niks gebeurd.

Geen opmerkingen: