zondag 4 mei 2008

ENERGIEHUIS OVERGESCHILDERD



Een ghetto, zo was de typering van een handjevol omwonenden n.a.v. de schilderkunst van kinderen uit de buurt. Het heerdfeest aan de Froukemaheerd kreeg augustus vorig jaar een extra feestelijke dimensie. Met spuitbussen en verf werd het energiehuis pal in het midden van de straat bewerkt, wat is er leuker dan als kind je creativiteit uit te leven. Iets doen wat eigenlijk niet mag?

Maar het moest over en dat gebeurde een paar dagen geleden. Enkele actieve dames uit de straat fatsoeneerden het geheel. Nou ja, fatsoeneren, smaken verschillen natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat de klagers tevreden zijn met hoe het er nu uitziet.

Een ghetto vind ik trouwens geen goede typering. Een LSD-buurtje lijkt me passender. Alsof de Teletubby's zo ineens tevoorschijn kunnen komen op de energieheuvel.

Een UFO die op het dak van het knibbel -knabbel -energiehuisje land. Lucy is in the sky with diamands. Ruik ik daar een weedplantage?

1 opmerking:

Anoniem zei

ik vind het nog afschuurlijk wat vinden ze hier nou mooi aan