zaterdag 3 mei 2008

DE BEIJ(UM)RIJDER (2)

Ik ontving afgelopen week een klacht dat Beijum-Noord zo weinig aan zet kwam op Beijumnieuws. Daar zit wat in. Afgelopen week nam ik met de auto een keer de afslag Beijum-Noord en zette de filmcamera aan. De hemel was niet echt shocking blue maar wijlen Mariska Veres zong wel over a summit of beautie love. En als ik het wel heb betekent dit 'een prachtig en liefdevol hoogtepunt.'

Een attente Beijumer zei me n.a.v. de eerste Beij(um)rijder dat hj zich zorgen maakte om mijn veiligheid. Niet omdat er agressie naar me toe was maar één hand aan het stuur, gaat dat wel goed? Hij wil gelukkig wel een keer Beij(um)rijder zijn, wie weet maken we binnenkort de Beijumer heerden onveilig.

Het ging goed. Kijk maar naar de Beij(um) rijder, part two!

Geen opmerkingen: